Η ανακαίνιση του γραφείου δεν είναι μόνο η εμφάνιση για τους πελάτες! Είναι σημαντικό αλλά πρέπει να είναι λειτουργικό και υγιής και για όλους όσους εργάζονται μέσα σε αυτό!

Θα σας γράψω βήμα-βήμα με το πώς πρέπει να ξεκινήσετε την ανακαίνιση του γραφείου σας για να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα και να μην χρειαστεί να κάνετε διπλές δουλείες!
Βήμα πρώτο: Ξεκινήστε με το τι προβλήματα αντιμετωπίζει ο καθένας ξεχωριστά. Όταν κάποιος δεν μπορεί να εργαστεί όπως πρέπει και τον δυσκολεύουν αντικείμενα ή η διαρρύθμιση του γραφείου τότε η εργασία μένει πίσω και αυτό φέρνει και σε εσάς προβλήματα ακόμα και από τον πιο χαμηλό σε ιεραρχία υπάλληλο! Οπότε ρωτήστε τους υπαλλήλους σας για προβλήματα που μπορούν να λυθούν κατά την ανακαίνιση ενός γραφείου και δείτε τι μπορείτε να διορθώσετε από αυτά!
Βήμα δεύτερο: Βρείτε τα σημεία που μπορείτε να αλλάξετε τεχνικά χωρίς να πειράξετε το σκελετό του κτίσματος. Ελέγξτε τις υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ελέγξτε για υγρασία και μούχλα που μπορεί να έχει δημιουργηθεί, ελέγξτε τους τοίχους, τα πλακάκια και τα μωσαϊκά για τυχόν χτυπήματα ή γρατζουνιές. Μπορείτε να βοηθήσετε τους υπαλλήλους σας να εργάζονται καλύτερα αλλά και να φτιάξετε το χώρο όπως εσείς θέλετε. Βάλτε διαχωριστικά, πόρτες, ενιαίους χώρους, ότι σας εξυπηρετεί καλύτερα!
Βήμα τρίτο: Διαλέξτε τα χρώματα που ταιριάζουν στην επιχείρηση σας! Μην αλλάζετε το χρώμα, μόνο την απόχρωση του χρώματος. Όταν αλλάζουμε το χρώμα οι πελάτες μπορεί να μπερδευτούν και να νομίζουν ότι η επιχείρηση έχει αλλάξει κάτοχο, είναι κάτι που έχει να κάνει με την οπτική συνήθεια της κοινωνίας μας που όταν αλλάζει κάτοχο μία επιχείρηση αλλάζει το χρώμα και γενικά την ταμπέλα. Αλλάξτε το χρώμα όταν είναι απαραίτητο και διαφημίστε την αλλαγή που κάνατε για να μην μπερδευτούν οι πελάτες σας.
Βήμα τέταρτο: ελέγξτε για φθορές των επίπλων και των αντικειμένων που βρίσκονται μέσα στο χώρο. Εκτός από την κακή τους εμφάνιση που δεν θέλουμε να υπάρχει στο γραφείο μας μαζεύουν και μικρόβια που δεν είναι υγιή για τους υπαλλήλους μας. Αν αρρωστήσει ένας υπάλληλος αρρωσταίνει και το τμήμα που έχει αναλάβει… κρατήστε το χώρο υγιή και συνάμα την επιχείρηση σας.
Βήμα πέμπτο: ξεκινήστε την ανακαίνιση τον μήνα που οι περισσότεροι υπάλληλοι θα έχουν άδεια {εκτός αν θα χρειαστείτε τη βοήθεια τους} και εκείνον που θα έχει τον κατάλληλο καιρό για να μπορείτε να έχετε ανοιχτά τα παράθυρα για να στεγνώνουν τα υλικά. Η κάθε περιοχή έχει το δικό της κλίμα, δείτε τον καιρό της περιοχή σας πριν ξεκινήσετε την ανακαίνιση του γραφείου σας.
Αυτά είναι κάποια βασικά που πρέπει να προσέξετε κατά την ανακαίνιση του γραφείου σας, ανακαινίστε το γραφείο σας και δώστε στους πελάτες σας την αίσθηση του καθαρού! Αν υπάρχει και κάτι άλλο που σας απασχολεί μπορείτε να μας γράψετε για να σας δώσουμε τις γνώσεις μας για το χώρο σας